Hello world! Welkom iedereen!

Wie ben ik?

Margo, student bij Janitor in Beveren en ik volg de computerles Paint Shop Pro 3 (bewerken van foto’s).

We zijn vorige week gestart met deze blog en hopen in de volgende lessen heel wat bij te leren over hoe je een foto prachtig kan bewerken. 

Dit laten we dan zien op onze blog.

Groetjes,

Margo

Interessante links over deze les 

Deze aangename leerrijke lessen volg ik bij Janitor.

Interessante links over  andere onderwerpen zoals… koken, vakantie …

Indien je geen ideetje hebt wat je zoal kan koken ga dan eens kijken bij Photocopy An

of wanneer het eens vegetarisch mag zijn…vond ik deze leuke blog op wordpress!

En via deze blog kwam ik dan terecht op een engelstalige blog over taarten

Leave a Reply

